1p

Olaszos kollekcióval kívánja felvenni a versenyt a Zarával és a H&M-mel a Marks & Spencer. A franchise-rendszerben üzemeltetett bolthálózat ősszel újabb két vidéki üzlettel bővül, írja a Világgazdaság.

A boltok forgalma tavaly 26 százalékkal bővült, az idei első negyedévben pedig 55 százalékkal volt nagyobb a bevétel, mint egy évvel korábban, fogalmazott Jüttner Katalin, az üzemeltető S Modell Zrt. vezérigazgatója. Ez részben az új Mammut II.-ben lévő üzletnek köszönhető, de a régi egységek forgalma is növekedett.

A fejlődés egy sikeres kampánynak, illetve a George Davis divattervező nevével fémjelzett Per Una márka olaszos kollekciójának köszönhető. A termékekkel - melyek a 25 év körüli korosztályt célozzák meg - az utóbbi évben megjelent Zara, Hennes & Mauritz és Mango vetélytársává kíván válni a cég, olvasható a Világgazdaságban.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!