3p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Hatszázalékos dupla jóváírást kínál Shell üzemanyag vásárlás esetén bevezető ajánlatában a Shell és a Citibank új hitelkártyája, a Shell MasterCard®. A speciális pénzfeltöltő programmal társított kártyával nem pontokat, hanem forintot gyűjt az ügyfél, aki azt azonnal el is költheti.

A régióban először Magyarországon és Csehországban vezeti be a plasztiklapot a Citibank. A hazai hitelkártyapiacon vezető pénzintézetnek a jelenlegi a harmadik idei fejlesztése, amelyből kettő a co-branded kártyák piacát érintette. A Shell Mastercard kártyával olyan ügyfeleket próbál megcélozni a három partner, akik célcsoportjukba tartoznak ugyan, ám nem voltak vevők a korábbi, Smart-kártyára.

Az ügyfelek kártyaigénylését ösztönző bevezető promóció keretében a Shell és a Citibank megduplázza az alapprogramban szereplő, hazai Shell üzemanyag vásárláshoz kötött 3 százalékos, illetve minden egyéb vásárláshoz kapcsolódó 1 százalékos árvisszatérítési ajánlatot. A promóciós ajánlat a 2007. január 31-e előtt kibocsátott hitelkártyákra vonatkozik, és a kártyák kibocsátását követő 60 napig érvényes. Így az új kártyabirtokosok a bevezető időszakban 6 százalékos jóváírást kapnak a hazai Shell üzemanyag vásárlásaik értékéből.

A 60 napos időszak leteltével a Pénzfeltöltő Program visszatér a hazai piacon legkedvezőbb alapajánlathoz, melynek keretében 3 százalékos jóváírás kapcsolódik minden hazai Shell üzemanyag vásárláshoz, illetve 1 százalékos jóváírás gyűjthető minden kártyával történő vásárlás összegéből bármely MasterCard elfogadóhelyen világszerte.

"Mivel a Citibank továbbra is meg szeretné őrizni vezető szerepét a magyarországi hitelkártyapiacon, így gyorsabban akarunk növekedni, mint ahogy a hitelkártyapiac bővül" - fogalmazott Batara Sianturi, a Citibank Zrt. lakossági bankjának vezetője. "A bank részesedése a hitelkártya piacon jelenleg 20-25 százalék" - tette hozzá lapunk kérdésére a vezető. A pénzintézet a jövőben további co-branded kártyákkal is meg szeretne jelenni Magyarországon, ám az még kérdéses, hogy mely iparággal kötnek szorosabb együttműködést. "Mindenre nyitottak vagyunk" - válaszolta Batara Sianturi arra a kérdésre, elképzelhető-e, hogy az fmcg-szektorból választanak-e partnert a jövőben.

Szeretjük a márkás kártyákat

Arany és ezüst is van belőle

A co-branded kártyák piaca Magyarországon szárnyal, tudtuk meg Zdenek Housertől, a MasterCard Europe Magyarországért, Horvátországért és Szlovéniáért felelős igazgatója kifejtette. Míg 2005-ben 13,5 százalékkal nőtt az ilyen típusú plasztiklapok aránya Európában, addig hazánkban az arány elérte a 29 százalékot.

Jelenleg mintegy egymillió co-branded kártya van forgalomban Magyarországon. A nemzetközi tendencia itt is érvényesül, miszerint a co-branded kártyák három fő területe az autógyártás, az olajipar és az utazás. E három szektor adta az összes ilyen típusú műanyag lap mintegy 18 százalékát, így a MasterCard igazgatója szerint garantált az új termék sikere.

Istvánko Viktória

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!