1p

Hol éri a magyar gazdaságot a globális recesszió?
Lehet idén is költségvetési osztogatás? Bóvliba vágják Magyarországot?

Online Klasszis Klub élőben László Csabával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. május 7. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Megszületett a döntés a Cannes-i Nemzetközi Reklámfesztivál egyik fődíjáról. A reklámszpotok szekciójában a Grand Prix-t a Sony PlayStation hirdetése kapta, melyet a londoni TBWA készített.

A nagydíjért a chicagói DDB ügynökség által készített Bud Light-reklám, és a torontói Zig által készített Vim-reklám mellett küzdött a Mountain című reklámszpot. Linda Kaplan Thaler, a zsűri tagja, a Publicis Group ügyvezető- és kreatív igazgatója elmondta: 'Ami engem végül a Mountain felé billentett, az a zene rendkívüli használata volt, és az, hogy ez egy igaz globális reklám. A metafora teljesen egyértelmű.'

A Playstation-reklámok gyakran learatják a legnagyobb elismeréseket a reklámfesztiválokon, derül ki az Advertising Age cikkéből. A tavalyi Cannes-i Nemzetközi Reklámfesztiválon a TBWA munkája sajtó kategóriában nyerte el a fődíjat, illetve a Campaign szakmai lap a legjobb nemzetközi sajtóreklám címet ítélte oda neki. A Sony PlayStation játékának óriásplakát-sorozata pedig a legutóbbi Epicán nyerte el a legjobb fotósnak járó elismerést.

(Menedzsment Fórum)

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!