A nagydíjért a chicagói DDB ügynökség által készített Bud Light-reklám, és a torontói Zig által készített Vim-reklám mellett küzdött a Mountain című reklámszpot. Linda Kaplan Thaler, a zsűri tagja, a Publicis Group ügyvezető- és kreatív igazgatója elmondta: 'Ami engem végül a Mountain felé billentett, az a zene rendkívüli használata volt, és az, hogy ez egy igaz globális reklám. A metafora teljesen egyértelmű.'
A Playstation-reklámok gyakran learatják a legnagyobb elismeréseket a reklámfesztiválokon, derül ki az Advertising Age cikkéből. A tavalyi Cannes-i Nemzetközi Reklámfesztiválon a TBWA munkája sajtó kategóriában nyerte el a fődíjat, illetve a Campaign szakmai lap a legjobb nemzetközi sajtóreklám címet ítélte oda neki. A Sony PlayStation játékának óriásplakát-sorozata pedig a legutóbbi Epicán nyerte el a legjobb fotósnak járó elismerést.
(Menedzsment Fórum)
Kiosztották a Cannes-i Reklámfesztivál fődíját
Megszületett a döntés a Cannes-i Nemzetközi Reklámfesztivál egyik fődíjáról. A reklámszpotok szekciójában a Grand Prix-t a Sony PlayStation hirdetése kapta, melyet a londoni TBWA készített.