A Formula 1 reklámjogait 75 százalékban birtokló három legnagyobb bank - a JP Morgan, a Lehman Brothers és a Bayerische Landesbank - akár már ma elhagyná a száguldó cirkuszt - adta hírül a Financial Times.
Ez azonban néhány éven belül nem fog bekövetkezni, mivel a motorsportot irányító Nemzetközi Autósport Szövetség (FIA) megszabhatja, milyen vevőnek lehet egyáltalán eladni a jogokat. A szabad értékesítést ugyanis szabályozza a Formula 1, vétójogot biztosít a FIA-nak minden olyan kérdésben, amely során sérülhetnek a vállalat alapvető érdekei.
A döntés előtt az érintett feleknek még arra is megoldást kell találni, hogyan lehetne kártalanítani a Formula 1-be eddig 1,6 milliárd dollárt invesztált bankokat.
Kapcsolódó anyagok
A hirdetők is csatáznak a Forma 1-ben
Újabb olasz ruházati cég lesz F1-es szponzor
Japán távközlési óriás a Forma 1-ben
Kiszállnának a Forma 1-ből a tulajdonos bankok
A Forma 1 reklámjogait birtokló három legnagyobb bank - a JP Morgan, a Lehman Brothers és a Bayerische Landesbank - akár már ma elhagyná a száguldó cirkuszt - adta hírül a Financial Times.