2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Miközben az on-line kereskedelem újra szép napoknak néz elébe, a vállalatoknak jelentős megterhelést jelent az e-kereskedelemhez szükséges szoftverek, szolgáltatások és a munkaerő megszerzése. A kiadások óriásira duzzadásáért legtöbbször a nem kellően előkészített fejlesztések vagy éppen a cégen belüli presztizsharc okolható.

Sokan bizonytalanok már eleve a piacra lépést illetően, pedig az internetes cégek csődsorozata és a business-to-consumer (B2C) piac nagyfokú átrendeződése után az on-line vásárlások újra megindultak és magára talált számos régi vállalkozás is. A Forrester szerint mindez egy év alatt 25 százalékos növekedést jelentett.

Azok a cégek, amelyek most fektetnek be, s tanulják a webes vevőkapcsolatok mikéntjét, szerencsés esetben megelőzhetik azokat a versenytársaikat, akik nem ismerték fel kellő időben, hogy milyen hosszú távú jelentősége van a korábban említett internettel együtt felnövő korosztály fogyasztói szokásokra gyakorolt hatásának. A vásárlói igények jobb kielégítésére több energiánk juthat, mert ma már a technológia jóval kiforrottabb, a kereskedelmi szolgáltatás megindítását jóval barátságosabb, könnyebben telepíthető eljárásokkal lehet megtenni. A gyilkos verseny és az egyre szűkülő piac kikényszeríti, hogy a szoftvergyártók javítsanak termékeik megbízhatóságán, a nyitott szabványok elterjedése, széleskörű alkalmazása, mint a Java vagy az XML új lehetőségeket jelent.

A site-ok átalakítása is sokszor a ROI (befektetés-arányos nyereség) elemzése nélkül történik, ami megint egy jó lehetőség arra, hogyan adjunk sok pénzt anélkül, hogy megmérnénk valójában milyen hozadéka is van ennek. A Forrester tanulmányában 20 internetes cég említette meg, hogy 6-7 számjegyű (!) összegbe került oldalaik átterveztetése, frissítése. Nehéz elhinni, de több vállalatnál nem készült olyan elemzés, amely segítségével összevethetők volnának a költségek és a megnövekedett forgalomból származó haszon.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!