Elmondta: a márka a jövőben csak a 26 év alattiaknak értékesít előfizetéseket és szolgáltatásokat, s tarifáit és szolgáltatásait a 15 és 26 év közötti korosztály igényeinek folyamatos kutatásával és figyelembevételével alakítja. A mintegy 500 ezer djuice-előfizető számát az év végre 100-200 ezerrel szeretnék növelni.
Biró Balázs kifejtette: a 18-20 munkatársat foglalkoztató márka mind a három mobilszolgáltatóval versenyez, így a Pannonnal is. A fiataloknak a legjobb tarifát kívánják nyújtani, emellett 15-20 százalékos kedvezményt adnak a márkához csatlakozó, például divat, sport és egyéb üzletekben való vásárláskor.
Az előfizetők pontokat is gyűjthetnek, de nem a hagyományos, azaz a mobilbeszélgetések idejének alapján. Pontokat például akkor kaphatnak az előfizetők, ha részt vesznek a márka által szervezett közösségi programokon, túrákon, koncerteken, de akkor is szerezhet pontot valaki, ha jó bizonyítványát megmutatja márkaboltban, vagy nyelvvizsgát tesz.
Biró Balázs tájékoztatása szerint négy díjcsomag lesz: a számlás például bruttó 20, a kártyás 29 forintos percdíjat tartalmaz, s lesz közösségi és hálózati tarifa is. A djuice márka jelenleg hat országban, 10 millió előfizetővel rendelkezik, Magyarországon már hat éve van jelen. A márkavezető elmondta, a tulajdonos norvég Telenor szabadkezet adott a magyar djuice csapatnak, hogy megújítsa a fiataloknak szánt nemzetközi márkáját, és növelje piaci részesedését.
A csapat leválik a Pannontól, így például saját marketingje, disztribúciója, kommunikációja, jogi részlege lesz, de a pénzügyi és hálózati szolgáltatásokat a Pannontól veszi. Biró Balázs rámutatott, a fiataloknak más kell, mint az idősebbeknek: a telekommunikáció nem érdekli őket, csak az, hogy mindig mindenütt elérhetők legyenek. Elsődleges preferenciájuk a parti, a barátok és a közösség, amit a divat követ. Fontos az is, hogy mindig elérhetők legyenek a közösségi oldalakon is.
MTI/Menedzsment Fórum