Egy aktuális felmérés szerint Dieter Bohlen, a német könnyűzene sokat vitatott alakja a legkevésbé kedvelt reklámarc Németországban.
A hamburgi GEWIS-intézet reprezentatív felmérése szerint a németek több, mint harmadát kifejezetten idegesíti, ha a jólfésült Bohlen vigyorog rájuk egy reklámszpotból. Érdekes módon a popsztárból elsősorban a nőknek van elegük: 33 százalékuk szívesen lemondana az ilyen hirdetésekről, a férfiak ilyen szempontból toleránsabbak: mindössze alig több, mint ötödük (22 százalék) kívánja a föld alá a Bohlen-reklámokat. Elgondolkodtató tény, hogy a népszerűtlenségi lista második helyén volt felesége, Verona Feldbusch (mai nevén Verona Pooth) áll.
A megkérdezettek más ismert személyiségekkel sem voltak túlzottan kíméletesek: a német futball császáraként emlegetett Franz Beckenbauerrel készült reklámokat 26 százalék illette az "idegesítő" jelzővel, de szintén sokakat irritálnak a televíziós showmenekkel, így Günther Jauchhal (25 százalék), Harald Schmidttel (24 százalék) és Stefan Raabbal (23 százalék) forgatott szpotok is.
A GEWIS-intézet a "TV Hören und Sehen" magazin megbízásából végzett felmérése során 1033, 16 és 65 év közötti férfit és nőt kérdezett meg, akik összesen 30 ismert reklámarcról mondtak véleményt.
Mint ismert, a popsztár nemrég vesztett a MediaMarkt ellen indított perben. Bohlen azért emelt panaszt a bíróságon a cég ellen, mivel az egy számítógépes-játék hirdetésben egy másik reklámból is közölt részletet. A kivágás a konkurens cég, a Bohlennel szerződésben álló Makromarkt reklámjából származott.
(Menedzsment Fórum)
Kivénhedt popsztár Németország legnépszerűtlenebb reklámarca
Egy aktuális felmérés szerint Dieter Bohlen, a német könnyűzene sokat vitatott alakja a legkevésbé kedvelt reklámarc Németországban.