1p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Sorozatban öt veszteséges év után a brit áruházlánc úgy döntött, hogy elég volt az "amerikai kalandból". A vállalat szerdán jelentette be, hogy egymilliárd fontos befektetése után felülvizsgálja amerikai piaci jelenlétét.

A Tesco elnök-vezérigazgatója jelentette be, hogy a gyenge megtérülés miatt felülvizsgálják a cég amerikai üzleteit, melyek Fresh & Easy néven futnak. A céget vezető Tim Mason 30 év után hagyhatja ott a brit áruházláncot. "Valószínű, de nem biztos, hogy az amerikai jelenlétünk ezzel véget ért. Ez egy komoly változás a cég életében" - mondta Los Angelesben Philip Clarke elnök-vezérigazgató.

A Tesco 2007-ben lépett be az amerikai piacra a Fresh & Easy üzletlánccal, azonban jelentős befektetése ellenére képtelen volt profitot termelni. A részvényesek többször bírálták a közelmúltban a cég amerikai politikáját, az elemzőknél pedig időről időre felvetődött az amerikai piacról való kilépés valószínűsége.

mfor.hu

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!