3p

Hol éri a magyar gazdaságot a globális recesszió?
Lehet idén is költségvetési osztogatás? Bóvliba vágják Magyarországot?

Online Klasszis Klub élőben László Csabával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. május 7. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Számos kampány indult az elmúlt időszakban. Az alábbiakban összefoglalva tesszük ezeket közzé.

A Zwack Unicum a St. Hubertus brand népszerűsítésére országos gasztro-promóciósorozatot indított, amelyet a termék internetes oldalán egy új microsite is támogat. Az egy hónapon keresztül tartó intenzív promóció tizenöt egyetemi klubba, zenés szórakozóhelyre látogat el. Az elsődlegesen egyetemistákat célzó gasztró-csatornás aktiválás keretében két kalandornő és egy - a St. Hubertus reklámfilmből ismert - vadász gondoskodik arról, hogy az éjszaka folyamán minden játékos kedvű vállalkozó párt találjon magának. Az image-promóció célja a márka fiatalítása mellett egy internetes ismerkedő adatbázis építése a márka www.sthubertus.hu honlapján. A microsite-on a felhasználók játékokban vehetnek részt, akik többek között portálra felkerült párokra szavazhatnak A kreatív koncepcióért és a kivitelezésért az EXTREME Communication felelt, az online feladatokat a Kirowski végezte.

Új arculattal jelentkezik áprilistól a Coca-Cola is, melynek keretében sárga és ezüst színek is feltűnnek a termékeken. Az új színek hangsúlyozzák, hogy a Coca modern, fiatalos, optimista és energikus márka. A legszembetűnőbb újdonság azonban a fél literes palackokat teljesen beborító, új fóliacsomagolás, mely limitált mennyiségben lesz majd kapható. Ebből két változat, egy éjszaki és egy nappali hangulatú kerül a termékekre. A megújulást az eddiginél intenzívebb média- és eladáshelyi jelenlét valamint provokatívabb reklámfilmek kommunikálják.

Április 10 - június 15 tart a Royal Brinkers Linco Family márkájának újrapozícionáló kampánya. A holland cég, 2000-ben jelent meg Linco Family nevű termékcsaláddal. A fokozódó verseny hatására, a vállalat szükségesnek látta márkájának újrapozícionálását és a fő célcsoport számára még relevánsabbá tételét. Az "Ismersz engem" szlogennel futó kampány 3 TV szpotból és sajtóhirdetésekből áll. A kreatív anyagokat a Bates 141 készítette, míg a médiateendőket a Universal McCann látta el.

Két metróállomást is "szívesítettek", Algida jégkrém és termékmárkái ugyanis - a hazai reklámpiacon először -teljes egészében "átszínezték" a két állomás szinte összes reklámfelületét. Az idei év első negyedében az Unilever Európa-szerte újrapozícionálta, Magyarországon pedig az új Algida névvel ruházta fel jégkrém-ernyőmárkáját. Az új marketingstratégia jegyében Magyarországon egy nagyszabású kommunikációs kampány indult, amely különlegesen érdekes és eszközökkel fordul a fogyasztók felé.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!