3p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Számos kampány indult az elmúlt időszakban. Az alábbiakban összefoglalva tesszük ezeket közzé.

A Zwack Unicum a St. Hubertus brand népszerűsítésére országos gasztro-promóciósorozatot indított, amelyet a termék internetes oldalán egy új microsite is támogat. Az egy hónapon keresztül tartó intenzív promóció tizenöt egyetemi klubba, zenés szórakozóhelyre látogat el. Az elsődlegesen egyetemistákat célzó gasztró-csatornás aktiválás keretében két kalandornő és egy - a St. Hubertus reklámfilmből ismert - vadász gondoskodik arról, hogy az éjszaka folyamán minden játékos kedvű vállalkozó párt találjon magának. Az image-promóció célja a márka fiatalítása mellett egy internetes ismerkedő adatbázis építése a márka www.sthubertus.hu honlapján. A microsite-on a felhasználók játékokban vehetnek részt, akik többek között portálra felkerült párokra szavazhatnak A kreatív koncepcióért és a kivitelezésért az EXTREME Communication felelt, az online feladatokat a Kirowski végezte.

Új arculattal jelentkezik áprilistól a Coca-Cola is, melynek keretében sárga és ezüst színek is feltűnnek a termékeken. Az új színek hangsúlyozzák, hogy a Coca modern, fiatalos, optimista és energikus márka. A legszembetűnőbb újdonság azonban a fél literes palackokat teljesen beborító, új fóliacsomagolás, mely limitált mennyiségben lesz majd kapható. Ebből két változat, egy éjszaki és egy nappali hangulatú kerül a termékekre. A megújulást az eddiginél intenzívebb média- és eladáshelyi jelenlét valamint provokatívabb reklámfilmek kommunikálják.

Április 10 - június 15 tart a Royal Brinkers Linco Family márkájának újrapozícionáló kampánya. A holland cég, 2000-ben jelent meg Linco Family nevű termékcsaláddal. A fokozódó verseny hatására, a vállalat szükségesnek látta márkájának újrapozícionálását és a fő célcsoport számára még relevánsabbá tételét. Az "Ismersz engem" szlogennel futó kampány 3 TV szpotból és sajtóhirdetésekből áll. A kreatív anyagokat a Bates 141 készítette, míg a médiateendőket a Universal McCann látta el.

Két metróállomást is "szívesítettek", Algida jégkrém és termékmárkái ugyanis - a hazai reklámpiacon először -teljes egészében "átszínezték" a két állomás szinte összes reklámfelületét. Az idei év első negyedében az Unilever Európa-szerte újrapozícionálta, Magyarországon pedig az új Algida névvel ruházta fel jégkrém-ernyőmárkáját. Az új marketingstratégia jegyében Magyarországon egy nagyszabású kommunikációs kampány indult, amely különlegesen érdekes és eszközökkel fordul a fogyasztók felé.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!