1p

Hol éri a magyar gazdaságot a globális recesszió?
Lehet idén is költségvetési osztogatás? Bóvliba vágják Magyarországot?

Online Klasszis Klub élőben László Csabával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. május 7. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Egy most közzétett kutatás szerint a technológiai szektorban érdekelt cégek alig költenek a marketing tevékenység mérésére.

A marketingvezetőket tömörítő nemzetközi szervezet (CMO Council) által végzett nemzetközi felmérés eredményei szerint mindössze a cégek 20 százaléka költi mérésre a büdzséjük legalább 10 százalékát, míg a vállalattok 72 százaléka átlagosan 4 százalékát költi kutatásra.

A marketing tevékenység mérése (MPM) jelentősen javíthatná annak hatékonyságát, értettek egyet a vállalati marketingvezetők, ugyanakkor annak megvalósítása továbbra is gyerekcipőben jár. A cégek 80 százaléka semmiféle, a visszacsatolások begyűjtésére és elemzésére alkalmas rendszerrel nem rendelkezik. Mint a szakemberek elmondták, az érintettek egyre nagyobb számban ismerik fel az MPM jelentőségét, és tesznek azért, hogy a legfelsőbb szintű vezetést is elkötelezetté tegyék a rendszer iránt.

(Menedzsment Fórum)

Kapcsolódó anyagok
Az online pr programok értékeléséről
Az IT cégek az online marketing felé fordulnak

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!