1p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

2013 április 24-én A márkakommunikáció jövője címmel szervez marketingkommunikációs szakmai konferenciát a Magyar Marketing Szövetség.

Az eseményen többek között az alábbi kérdésekre keresik a választ a hazai marketingkommunikációs iparág jeles képviselői:

•    Hogyan hatnak a vállalati dokumentumok a márkaértékre?
•    Hogyan látja a marketingszakma az egységes megjelenés kérdését?
•    Hogyan lehet egységes a vállalati kommunikáció a digitális világban?
•    Mik a leggyakrabban elkövetett "vizuális bűncselekmények"?

Az esemény aktualitását a Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola marketing intézetének közelmúltban lezárult kutatása adja. A felmérés, amelyen hazai marketing-, reklám-, média- és pr szakemberek vettek részt, rámutat: az arculatilag egységes megjelenés hiányosságai égető problémaként jelentkeznek a vállalati dokumentumok esetében. A márkakommunikáció aktuális kihívásait járják körül ennek fényében a szakértők.

További információ

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!