A Recruitment and Employment Confederation (REC) által készített, a nemzetközi telemarketing szektor legújabb trendjeit felmérő elemzése szerint, hamarosan véget ér a sales hívások korszaka a marketingesek és állásközvetítők számára a szigetországban.
Júniustól bevezetésre kerül Nagy-Britanniában a Telephone Preference Service szolgáltatás, ahová a vállalkozások bejelentkezhetnek. A jövőben nem kell a telemarketinges jellegű hívásokat bárkinek bárkitől fogadnia, és ez a változás a szolgáltatóiparra, a call centerekre, valamint a toborzási iparágra is erőteljesen kihathat.
A kormányzat szeretné a hideghívások, azaz az ismeretlen számokra történő sales telefonhívások gyakorlatát visszaszorítani. Szűkítik azoknak a vállalkozásoknak a körét, akik használhatják ezt a megoldást az új ügyfelek megnyerésében. Mivel kiélezett verseny jellemzi a brit szolgáltatóipart, a sales hívások lehetőségének megszüntetése a kisebb cégekre igen kedvezőtlenül hathat. Emellett az állásközvetítő cégek számára is létfontosságú eszköz volt eddig a telefonos ügyféltoborzás: most más úton kell a potenciális munkáltatókat megkörnyékezniük.
Azok a személyzeti tanácsadók, melyek a jövőben nem kereshetik meg az ügyfeleket sales hívásokkal, feltehetően a hálózatépítés, illetve a találkozók szervezésének terén fognak erősíteni.
(Menedzsment Fórum)
Korlátozzák a hideghívásokat Nagy-Britanniában
A Recruitment and Employment Confederation (REC) a nemzetközi telemarketign szektor legújabb trendjeit elemző cikkében kiemeli, hogy hamarosan véget ér a sales hívások korszaka a marketingesek és állásközvetítők számára a szigetországban.