2p

Európában a szigetországban a legnagyobb az online-shoppingot választók aránya. Idén mintegy 20 millió brit szeretné vásárlását az interneten keresztül elintézni, állítja az IMRG e-commerce szakmai szervezet előrejelzése.

A többek között a Tescot, az Ikea-t és az Argost is tagjai között tudó IMRG szerint ez is jelzi, hogy az online-vásárlás egyre népszerűbb lesz. Elemzők mintegy 17 milliárd font értékű online-forgalomra számítanak az idén, az 2009-re pedig a 80 milliárd fontot is elérheti. A szervezet szóvivője szerint most az a legfontosabb, hogy megtartsák eddigi ügyfeleiket.

2003-ban az IMRG prioritási listáját még a vevői bizalom vezette, 2004-ben viszont már csak a tizenkettedik legfontosabb dolognak tartják ezt. Ez annak tudható be, hogy egy év alatt jelentősen megnőtt az ügyfelek online vásárlásba vetett bizalma. Nem véletlenül, hiszen a vállalatok jelentős javulást értek el a fizetés biztonságának területén.

Az elemzés szerint Európában a britek vásárolnak leginkább az interneten: arányuk 27 százalék, míg a kontinensen az embereknek átlagban csupán 16 százaléka teszi ezt. Laura Wade-Gery, a Tesco.com vezetője megerősítette az IMRG állításait: "Múlt év decemberében akkora forgalmat produkáltunk az interneten, mint 1998-ban egész évben."

(Menedzsment Fórum)

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!