1p

Az illúziók vége – a racionalitás kezdete –
úgy tűnik el az ESG, hogy velünk marad?

Klasszis Fenntarthatóság 2025 konferencia

2025. november 4., Budapest

Jelentkezzen most!

Március 3-31-ig fut TV csatornákon, sajtóhirdetésekben és az interneten a Postabank termékbevezető kampánya.

A kampány az új lakáshitel-konstrukció előnyeire kívánja felhívni a figyelmet. A Fészek hitelkonstrukció legnagyobb előnye, hogy folyósítása 15 munkanapon belül lezajlik. Az "Ez a nehéz nem a hitel" - fősorral futó, új- és használtlakás vásárlókat célzó aktivitás POS támogatást is kap. A kampányt a Lowe GGK jegyzi, a médiateendőket a PanMedia látta el.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!