2p

Az alacsony kalóriatartalmú üdítők piacán ma jelenik meg a Coca-Cola a C2 elnevezésű itallal.

A premier alkalmából Los Angelesben rendez a cég ünnepséget. A kampány a WPP csoporthoz tartozó Group Berlin Cameron/Red Cell ügynökség munkája, melyhez a Rolling Stones és a Queen slágereit, a You Can't Always Get What You Want, és az I Want to Break Free dalokat vásárolták meg. A kampány minden lehetséges csatornán megjelenik: a televízióban, rádióban, moziban, interneten illetve outdoor kampányban.

Az egyik legnézettebb amerikai tévéműsorban, az USA-ban American Idol néven futó tehetségkutató verseny fináléjában dobják be először a televíziós szpotot a Fox csatornán.

Az Adidas mostani kampányához hasonlóan, a Coca-Cola is a határok áttörésének gondolata köré építi a C2 reklámjainak szellemiségét. A szpotokban olyan hétköznapi emberek jelennek meg, akik olyan dolgokat hajtanak végre, amit csak álmukban mernének. Az üdítő reklámfilmjében például vállalatigazgatók egy kerti locsoló körül ugrándoznak.

Szemben a 2002-ben piacra dobott Vanilla Coke-kal, melynek kampányára 25 millió dollárt költött a konszern, az új diétás üdítő bevezetésére 50 millió dollárt szán a Coca-Cola.

(Menedzsment Fórum)

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!