A premier alkalmából Los Angelesben rendez a cég ünnepséget. A kampány a WPP csoporthoz tartozó Group Berlin Cameron/Red Cell ügynökség munkája, melyhez a Rolling Stones és a Queen slágereit, a You Can't Always Get What You Want, és az I Want to Break Free dalokat vásárolták meg. A kampány minden lehetséges csatornán megjelenik: a televízióban, rádióban, moziban, interneten illetve outdoor kampányban.
Az egyik legnézettebb amerikai tévéműsorban, az USA-ban American Idol néven futó tehetségkutató verseny fináléjában dobják be először a televíziós szpotot a Fox csatornán.
Az Adidas mostani kampányához hasonlóan, a Coca-Cola is a határok áttörésének gondolata köré építi a C2 reklámjainak szellemiségét. A szpotokban olyan hétköznapi emberek jelennek meg, akik olyan dolgokat hajtanak végre, amit csak álmukban mernének. Az üdítő reklámfilmjében például vállalatigazgatók egy kerti locsoló körül ugrándoznak.
Szemben a 2002-ben piacra dobott Vanilla Coke-kal, melynek kampányára 25 millió dollárt költött a konszern, az új diétás üdítő bevezetésére 50 millió dollárt szán a Coca-Cola.
(Menedzsment Fórum)
Ma indítja a C2 kampányát a Coca-Cola
Az alacsony kalóriatartalmú üdítők piacán ma jelenik meg a Coca-Cola a C2 elnevezésű itallal.