A világvállalat ezzel növeli jelenlétét a mind fontosabb Közép-Európai piacon. A Noguchi mostantól fölveszi a Porter Novelli nevet, de egyelőre megtartja Magyarországon jól bejáratott márkanevét is, így a cég neve Noguchi Porter Novelli. A Porter Novelli a világ első számú kommunikációs vállalata, az Omnicom Csoport része. Az Omnicom Csoport bevétele tavaly 8,6 milliárd dollár volt.
A Csoporthoz tartoznak a DDB, a BBDO és a TBWA reklámcégek, a Ketchum, Fleishman-Hillard, Brodeur és Gavin Anderson pr-cégek, valamint az Optimum Media médiavásárló cég. A több nemzetközi elismerésben részesült Noguchi a továbbiakban nemzetközi szinten együttműködik az anyacég fogyasztói, vállalati, IT és egészségügyi területein az ügyfelekkel.
(Menedzsment Fórum)
Kapcsolódó anyagok
Válságkommunikáció, ahogy a legjobbak csinálják
A Noguchi a piacvezető pr cég
PR-Oscar a Noguchinak a Mol kommunikációért
PR Oscar magyar cégnek
Magyar ügynökséggel kötött szövetséget a világ egyik legnagyobb pr-cége
A Noguchi Communications teljes jogú partnerként csatlakozott a világ egyik legnagyobb pr-ügynökség hálózatához, a Porter Novellihez.