2p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Európa vezető ruhakereskedő cégei új piacok meghódítására készülnek. A Benetton a Távol-Keleten, a Hennes & Mauritz és az Inditex pedig főként Európában növeli boltjainak számát. Magyarország nem számít kiemelt célterületeik közé.

[ajanlo=160][igazitas=left/]Kétszázmillió eurós fejlesztésbe fog az idén a Benetton olasz ruházati lánc, hogy megerősítse helyét a világ élvonalában - jelentette be Luciano Benetton elnök. A cél, hogy jelenlegi üzleteik és kínálatuk felfrissítésével, átalakításával és újabb egységek megnyitásával megőrizzék versenyképességüket. Az elnök szerint a Benettonnak most elsősorban a kínai és az indiai jelenlétét kell erősítenie - számol be a Világgazdaság.

Más stratégiát folytat a Hennes & Mauritz, Európa legnagyobb ruhakereskedő lánca, amely az elmúlt időszakban több neves tervezőt nyert meg magának. Mint arról a Menedzsment Fórum is beszámolt, Stella McCartney és Elio Fiorucci is készít kollekciót a H&M-nek. Tavaly pedig Karl Lagerfeld kreációk tűntek fel a lánc üzleteiben.

Az agresszív terjeszkedést tűzte zászlajára a 2004-ben a magyar piacra is belépő Zara. A vállalat a közelmúltban váltott vezetőt, és az új igazgató a Gauloises cigarettát gyártó Castellanótól érkezett Pablo Isla öt éven belül meg kívánja duplázni a Zara forgalmát és üzleteinek számát. Ennek érdekében még idén 350 új üzletet nyitnak, ám ennek során a magyar piac nem kap prioritást.

Szintén a forgalom fellendítését várják az elmúlt időszakban a nemzetközi piacokon gyengélkedő Marks&Spencer új elnökétől Lord Burnstől. A korábbi alelnök szerint a jelentékeny forgalomveszteséget az árak mérséklése révén meg tudja állítani a Magyarországon nyolc üzletet üzemeltető vállalat - áll a Világgazdaság írásában.

Kapcsolódó anyagok
Budapest mellett vidéken is terjeszkedik a Marks and Spencer
Újabb brit áruházlánc jöhet Magyarországra
A nők éltetik a Hugo Bosst
Koncentrálják a divatmárkákat Budapesten

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!