2p

Európa vezető ruhakereskedő cégei új piacok meghódítására készülnek. A Benetton a Távol-Keleten, a Hennes & Mauritz és az Inditex pedig főként Európában növeli boltjainak számát. Magyarország nem számít kiemelt célterületeik közé.

[ajanlo=160][igazitas=left/]Kétszázmillió eurós fejlesztésbe fog az idén a Benetton olasz ruházati lánc, hogy megerősítse helyét a világ élvonalában - jelentette be Luciano Benetton elnök. A cél, hogy jelenlegi üzleteik és kínálatuk felfrissítésével, átalakításával és újabb egységek megnyitásával megőrizzék versenyképességüket. Az elnök szerint a Benettonnak most elsősorban a kínai és az indiai jelenlétét kell erősítenie - számol be a Világgazdaság.

Más stratégiát folytat a Hennes & Mauritz, Európa legnagyobb ruhakereskedő lánca, amely az elmúlt időszakban több neves tervezőt nyert meg magának. Mint arról a Menedzsment Fórum is beszámolt, Stella McCartney és Elio Fiorucci is készít kollekciót a H&M-nek. Tavaly pedig Karl Lagerfeld kreációk tűntek fel a lánc üzleteiben.

Az agresszív terjeszkedést tűzte zászlajára a 2004-ben a magyar piacra is belépő Zara. A vállalat a közelmúltban váltott vezetőt, és az új igazgató a Gauloises cigarettát gyártó Castellanótól érkezett Pablo Isla öt éven belül meg kívánja duplázni a Zara forgalmát és üzleteinek számát. Ennek érdekében még idén 350 új üzletet nyitnak, ám ennek során a magyar piac nem kap prioritást.

Szintén a forgalom fellendítését várják az elmúlt időszakban a nemzetközi piacokon gyengélkedő Marks&Spencer új elnökétől Lord Burnstől. A korábbi alelnök szerint a jelentékeny forgalomveszteséget az árak mérséklése révén meg tudja állítani a Magyarországon nyolc üzletet üzemeltető vállalat - áll a Világgazdaság írásában.

Kapcsolódó anyagok
Budapest mellett vidéken is terjeszkedik a Marks and Spencer
Újabb brit áruházlánc jöhet Magyarországra
A nők éltetik a Hugo Bosst
Koncentrálják a divatmárkákat Budapesten

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!