A szakember szerint manapság minden vállalatnak szüksége van bizonyos marketingismeretre ahhoz, hogy termékeit vagy szolgáltatásait el tudja adni. Míg a nagyvállalatoknál a marketing már korábban is magától értetődő dolog volt, addig nem feltétlenül ugyanez a helyzet a kis- és középvállalatok esetében.
A magyar vállalatok számára az EU-csatlakozás azt jelenti, hogy a jövőben biztosan nem létezhetnek marketing nélkül, hiszen akkor hátrányba kerülnének európai versenytársaikkal szemben. Ezt a cégekben az MMSZ-nek is tudatosítania kell a jövőben.
Horváth Krisztina szeretné elérni azt is, hogy a kör a kkv-k és az önkormányzatok bevonásával még tovább bővülhessen. A marketing hosszú távon biztosan megtérülő beruházás, amely különböző módszerek alkalmazásával aprópénzre váltható, mondta el az MMSZ elnöke a Világgazdaságnak.
Már a kisvállalatoknak is létfontosságú a marketing
Ma már a közép- és kisvállalatoknak is szükségük van marketingre ahhoz, hogy helytálljanak az uniós versenyben, nyilatkozta a Világgazdaságnak Horváth Krisztina, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) új elnöke.