1p

Hol éri a magyar gazdaságot a globális recesszió?
Lehet idén is költségvetési osztogatás? Bóvliba vágják Magyarországot?

Online Klasszis Klub élőben László Csabával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. május 7. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Ma már a közép- és kisvállalatoknak is szükségük van marketingre ahhoz, hogy helytálljanak az uniós versenyben, nyilatkozta a Világgazdaságnak Horváth Krisztina, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) új elnöke.

A szakember szerint manapság minden vállalatnak szüksége van bizonyos marketingismeretre ahhoz, hogy termékeit vagy szolgáltatásait el tudja adni. Míg a nagyvállalatoknál a marketing már korábban is magától értetődő dolog volt, addig nem feltétlenül ugyanez a helyzet a kis- és középvállalatok esetében.

A magyar vállalatok számára az EU-csatlakozás azt jelenti, hogy a jövőben biztosan nem létezhetnek marketing nélkül, hiszen akkor hátrányba kerülnének európai versenytársaikkal szemben. Ezt a cégekben az MMSZ-nek is tudatosítania kell a jövőben.

Horváth Krisztina szeretné elérni azt is, hogy a kör a kkv-k és az önkormányzatok bevonásával még tovább bővülhessen. A marketing hosszú távon biztosan megtérülő beruházás, amely különböző módszerek alkalmazásával aprópénzre váltható, mondta el az MMSZ elnöke a Világgazdaságnak.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!