Az idei, "Figyelj a márkára!" jelmondatú kampány a hazai FMCG-cégek szakmai- és érdekképviseleti szervének eddigi legnagyobb óriásplakát-akciója. Az 5100 ponton megjelenő hirdetések nem egyes termékeket reklámoznak, hanem a 15 résztvevő vállalat által vállalt értékeket mutatják be egy egységes koncepció szerint. Az összesen 52 tagvállalatot tömörítő szövetség 2000 óta indít kampányokat a márkahűség és márkatudatosság mellett. Óriásplakát-hadjárattal először tavaly jelentkeztek, az akkori 12 szövetséges mintegy 4200 hirdetésével. Ausztria és hazánk után hasonló kezdeményezést indít az idén száz éves német márkaszövetség is.
Márkatudatos kampány idén is
Az eddigi legnagyobb óriásplakát-kampány kezdődött Magyarországon. Februárban az ország 5100 pontján jelennek meg különböző ismert termékek, melyek egységes koncepcióval népszerűsítik a márkaértékeket.