Július 15-én mondott "gyenge nemet" az ORTT a beadványra: a jóváhagyás két támogató és egy ellenszavazatot kapott, öt tartózkodó voks mellett. Testületi tagok akkori tájékoztatása szerint azon a vitán vérzett el a kérelem, hogy reklámnak számít-e, ha egy tévécsatorna emblémájában helyet kap internetes oldalának címe. A kereskedelmi csatorna szerint egyszerű félreértés történt.
Tíz nappal később Nagy Andrea, a televíziós társaság marketingigazgatója az MTI-nek elmondta, másodszor is kérték a logóváltás jóváhagyását azt feltételezve, hogy egy félreértés miatt nem hagyta jóvá kérelmüket másfél hete a médiahatóság.
A kereskedelmi csatorna új, az őszi struktúrával együtt induló új arculatát bemutató hétfői médiaeseményen Nagy Andrea külön megemlítette: egyelőre nem teljes a TV2 logóváltása, mivel az ORTT egy "triviális tévedés" miatt másfél hónapja nem hagyta jóvá a változtatást.
A 12 évvel ezelőtt még a nemzeti színek "csigás" változatát logóként használó csatorna 2002-ben váltotta fel egy zárójelbe tett vörös kettessel addigi szimbólumát; az új embléma azonban alig egy esztendeig volt használatban: 2003 szeptemberében váltotta az augusztus végéig használt logó, amely egy piros-fehér emblémának adja át a helyét.