1p

Tíz európai ország médiapiaci körképét mutatja be a TV2-t is tulajdonló SBS Broadcasting Group első alkalommal kiadott évkönyve. A csoport azokban az országokban végzett kutatásokat, ahol érdekeltségekkel rendelkezik.

A kiadvány tájékoztatást nyújt a vizsgált országok televíziós- és rádiós piaci helyzetéről, a reklámköltésekről, valamint bemutatja az egyes országok főbb elektronikus médiumait. Az alapvető statisztikai adatok és részletek bemutatásával az SBS nem titkolt célja, hogy ismertebbé tegye az általa kínált marketing lehetőségeket.

A 2006-os SBS évkönyv a következő európai országok médiapiaci adatait tartalmazza: Belgium (Flandria), Bulgária, Dánia, Finnország, Görögország, Hollandia, Magyarország, Norvégia, Románia és Svédország.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!