A fesztiválon az előző év legjobb kreatív produkcióit választja ki a szakavatott zsűri, melynek idén az elnöke Simon Zoltán, a DDB kreatívigazgatója, akinek McDonald's-szpotja, a Szia! elnyerte tavaly a legjobb reklámnak járó Arany Borotvát. Az ATL-kategóriában Gellért Emese, a Grey, Milos Ilic, a Leo Burnett, Kaszás György, a McCann-Erickson, Halász Gyula, a Partners JWT, Harmat Gábor, a Lowe GGK, Horváth Attila, a Nexus, Szénássy Alex, az Ogilvy & Mather, valamint Tihanyi Péter, az Euro RSCG kreatívigazgatója fog döntést hozni.
A BTL-kategória bíráló bizottságában az MRM részéről Hiszics György, a Human Telex képviseletében Losonczy Pál, a DepArt-DeBooij-tól Pogány Gábor, a HPS képviselőjeként pedig Vekkel László vesz részt. Az online hirdetések versenyében a zsűri tagjai közé a Bigfish-től Haász Gabriellát, a Kirowskitól Kelemen Csabát, a Carnationtől Tóth Krisztiánt, a Mirai Interactive-től pedig Végvári Imrét delegálták, derül ki a Kreatív Online cikkéből.
A tavalyi évben a BTL kategóriában a Leo Burnett vitte el az Arany Penge díjat az Electro World számára készített reklámjával, online kategóriában a Kirowski HVB Bank számára készült alkotása, a reklámfilm kategóriában a DDB már említett McDonald's szpotja. A plakát kategóriában a BBDO nyert, a sajtó kategóriában az Ogilvy & Mather.
Még lehet nevezni az Arany Penge Reklámfesztiválra
Április 9-ig meghosszabbította az Arany Penge Kreatív Reklámfesztivál nevezések leadásának határidejét a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége, amely most nyilvánosságra hozta a fesztivál zsűrijének névsorát.