Néhány résztvevő szponzorált ruhákat visel, termékeket hord magánál, illetve fogyaszt. Gerhard Heiberg, NOB marketing bizottságának elnöke szerint ezek a sportolók rejtett szponzorációt követnek el, és a jogszabályi kiskapukat kihasználva népszerűsítenek termékeket. "A jelenség megfigyelhető a strandröplabdázók és a röplabdázók körében is, de ennek véget kell vetni" - utalt a vezető arra, hogy legutóbb két norvég röplabdázónő egy gyógyszergyártó cég hirdetését viselte a mezén.
Vannak olyan olimpikonok, akik elővigyázatosságból még internetes oldalukat is lezáratták a seregszemle idejére, nehogy a NOB a fenti jogszabályok alapján szankcionálja őket. (MTI)
Meg nem engedett reklámok az olimpián
A Nemzetközi Olimpiai Bizottság (NOB) szerint sok sportoló termékeket reklámoz Athénban annak ellenére, hogy a szabályzat szigorúan tiltja ezt a játékok ideje alatt.