Az eBay online aukciósház portálján a cég kaliforniai viszonteladói kínálták fel készletük egy részét, ám nem tudtak több autót eladni az új módszer segítségével. A világhálón meghirdetett autók árára vagy ráklikkeltek a vevők, vagy elküldték saját ajánlatukat a dealernek. Ez utóbbi lehetőség sok kereskedő tapasztalata szerint irreális várakozásokat keltett a potenciális ügyfelekben - sokan nevetségesen alacsony ajánlatot tettek. Volt olyan vásárlójelölt, aki 2500 dollárt akart fizetni egy 40 ezer dolláros autóért. Ha a vásárlásokat nem is, az érdeklődést növelte az új értékesítési forma, ezért vannak olyan dealerek, akik szerint a GM túl korán feladta a kísérletet. Őket igazolhatja, hogy a lehetőséggel élő kevés autós jó benyomásokat szerzett, egyikük például 1800 dollárt spórolt azzal, hogy az internetről indította vásárlását. Az eBay a hét hétig tartó kísérlet során szerzett tapasztalatok alapján jövőre újra akarja indítani az új autók internetes értékesítését, írja a Napi Gazdaság.
Élt két hónapot: megbukott a GM új értékesítési modellje
A General Motors (GM) nem folytatja a nem egészen két hónappal ezelőtt óriási hírveréssel elindított internetes autóértékesítést.