2002 áprilisa óta nem ugrott meg ennyire a fogyasztás a szigetországban. A legnagyobb mértékben természetesen a sporteszkötök, a focimezek és nemzeti zászlók forgalma nőtt. Az EB nézőinek köszönhetően megugrott a lapos képernyős televíziók eladása is. Emellett az internet-előfizetések számát is 16 százalékkal dobta meg az Európa-bajnokság.
Júniusban azonban várhatóan kismértékben visszaesik a boltok forgalma, és a kiugró májusi hónap után kedvezőtlennek fognak tűnni a júniusi tendenciák a kiskereskedelemben. Ennek kapcsán Alan Castle közgazdász a The Guardiannak elmondta, hogy meglátásuk szerint az emberek a meccsnézéssel lesznek elfoglalva, és nem lesz idejük eljárni vásárolni.
(Menedzsment Fórum)
Megdobta az eladásokat Angliában az Euro 2004
Nagy-Britanniában április és május közt 0,8 százalékkal növekedett a kiskereskedelmi forgalom, és éves szinten 7,4 százalékos volt az ugrás. Az örvendetes forgalom-élénkülés az Euro 2004-hez kapcsolódó vásárlásokkal magyarázható.