A terjeszkedést a vállalat az évek óta átlagos kereskedelmi forgalomnál gyorsabb növekedéssel indokolja. Az új egységek az M5-ös kivezető szakaszán, az Auchan mellett, valamint Pécsett és Győrben létesülnek. Utóbbi csütörtökön nyit, s mintául szolgál a többi vidéki üzlet számára.
A vállalat számára a legnagyobb gondot a szakképzett munkaerő megtalálása jelenti, mivel tapasztalatuk szerint nem képeznek itthon lakberendezési eladókat. Így a cég egy féléves gyorsképzés keretében trenírozza az új dolgozókat. A bővítéssel a vállalat leelőzheti nagy riválisát, a hazánkban két áruházzal jelen lévő IKEA-t. A Világgazdaság szerint a svéd vetélytárs nem aggódik, stratégiája szerint csak az egymillió lélekszám feletti városokban kíván megjelenni, így az utóbbi időben kelet felé kacsintgat.