1p

Sikerült megegyeznie a két üdítő-óriásnak a Coca-Cola Powerade Option energiaital reklámjával kapcsolatban. A Pepsi szerint riválisa valótlanságokat állított Gatorade energiaitaláról.

A Coke a megállapodás szerint egyik reklámjának sugárzását beszűnteti, míg a másikat megváltoztatja. Gloria Garrett, a észak-amerikai Coca-Cola Hidratáció részlegének vezérigazgató-helyettese elmondta, hogy ők nem a bíróságon akarják legyőzni a Pepsi termékét. A Powerade az amerikai piacon a második, jóval lemaradva a vetélytársa Gatorade-je mogött, amely a piac 80 százalékát tudhatja magáénak - írta az msnbc.

A Pepsi Gatorade divíziója indított eljárást, mivel a Coca-Cola Powerade Option energiaitalának televíziós reklámja véleménye szerint megtéveszti a gyanútlan sportkedvelő fogyasztót. A négy szpotból álló sorozat egyik reklámjában két klasszikus amis kordé verseng egymással. Míg az egyik szekéren 10 bála széna van, a másik kocsi 50 bálával van megrakva. A versenyből a 10 bálás járgány kerül ki győztesen utalva a Powerade Option 10 kalóriájára, szemben a Gatorade 50 kalóriás italával - írta korábban az mfor.hu.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!