1p

Sikerült megegyeznie a két üdítő-óriásnak a Coca-Cola Powerade Option energiaital reklámjával kapcsolatban. A Pepsi szerint riválisa valótlanságokat állított Gatorade energiaitaláról.

A Coke a megállapodás szerint egyik reklámjának sugárzását beszűnteti, míg a másikat megváltoztatja. Gloria Garrett, a észak-amerikai Coca-Cola Hidratáció részlegének vezérigazgató-helyettese elmondta, hogy ők nem a bíróságon akarják legyőzni a Pepsi termékét. A Powerade az amerikai piacon a második, jóval lemaradva a vetélytársa Gatorade-je mogött, amely a piac 80 százalékát tudhatja magáénak - írta az msnbc.

A Pepsi Gatorade divíziója indított eljárást, mivel a Coca-Cola Powerade Option energiaitalának televíziós reklámja véleménye szerint megtéveszti a gyanútlan sportkedvelő fogyasztót. A négy szpotból álló sorozat egyik reklámjában két klasszikus amis kordé verseng egymással. Míg az egyik szekéren 10 bála széna van, a másik kocsi 50 bálával van megrakva. A versenyből a 10 bálás járgány kerül ki győztesen utalva a Powerade Option 10 kalóriájára, szemben a Gatorade 50 kalóriás italával - írta korábban az mfor.hu.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!