
A Coke a megállapodás szerint egyik reklámjának sugárzását beszűnteti, míg a másikat megváltoztatja. Gloria Garrett, a észak-amerikai Coca-Cola Hidratáció részlegének vezérigazgató-helyettese elmondta, hogy ők nem a bíróságon akarják legyőzni a Pepsi termékét. A Powerade az amerikai piacon a második, jóval lemaradva a vetélytársa Gatorade-je mogött, amely a piac 80 százalékát tudhatja magáénak - írta az msnbc.
A Pepsi Gatorade divíziója indított eljárást, mivel a Coca-Cola Powerade Option energiaitalának televíziós reklámja véleménye szerint megtéveszti a gyanútlan sportkedvelő fogyasztót. A négy szpotból álló sorozat egyik reklámjában két klasszikus amis kordé verseng egymással. Míg az egyik szekéren 10 bála széna van, a másik kocsi 50 bálával van megrakva. A versenyből a 10 bálás járgány kerül ki győztesen utalva a Powerade Option 10 kalóriájára, szemben a Gatorade 50 kalóriás italával - írta korábban az mfor.hu.