1p

Mire készülhet a kormány?
Meg lehet még menteni az idei évet az ezer sebből vérző gazdaságban?

Online Klasszis Klub élőben Győrffy Dórával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a közgazdászt, egyetemi tanárt!

2025. július 16. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Az Omnicom Grouphoz tartozó DDB helyett a Leo Burnett ügynökség kapta meg a gyorsétteremlánc újfajta toastjának marketing megbízatását, derül ki az Adweek cikkéből.

A McDonald's új termékének bevezetésére szánt reklámköltés mértéke egyelőre nem meghatározott. Egyelőre a tojásos szendvics 'tesztfázisban' van, és csak néhány üzletben kapható, így az USA-beli Oregon néhány városában. A gyorsétteremlánc új termékekkel kapcsolatos gyakorlatára jellemző, hogy előbb hálózata néhány kiválasztott pontján kipróbálja termékeit, majd nagymértékben a fogyasztók reakcióitól teszi függővé a későbbi reklámozás módját és az arra fordított összeg mértékét.

Sem a DDB, sem a Burnett nem kommentálta a megbízatása megszűnését. Az Oven Selects elnevezésű szendvics ötféle ízben fog megjelenni, és öt különböző piaci helyszínen kerül majd forgalomba.

(Menedzsment Fórum)

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!