1p

Hol éri a magyar gazdaságot a globális recesszió?
Lehet idén is költségvetési osztogatás? Bóvliba vágják Magyarországot?

Online Klasszis Klub élőben László Csabával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. május 7. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Az Omnicom Grouphoz tartozó DDB helyett a Leo Burnett ügynökség kapta meg a gyorsétteremlánc újfajta toastjának marketing megbízatását, derül ki az Adweek cikkéből.

A McDonald's új termékének bevezetésére szánt reklámköltés mértéke egyelőre nem meghatározott. Egyelőre a tojásos szendvics 'tesztfázisban' van, és csak néhány üzletben kapható, így az USA-beli Oregon néhány városában. A gyorsétteremlánc új termékekkel kapcsolatos gyakorlatára jellemző, hogy előbb hálózata néhány kiválasztott pontján kipróbálja termékeit, majd nagymértékben a fogyasztók reakcióitól teszi függővé a későbbi reklámozás módját és az arra fordított összeg mértékét.

Sem a DDB, sem a Burnett nem kommentálta a megbízatása megszűnését. Az Oven Selects elnevezésű szendvics ötféle ízben fog megjelenni, és öt különböző piaci helyszínen kerül majd forgalomba.

(Menedzsment Fórum)

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!