A McDonald's új termékének bevezetésére szánt reklámköltés mértéke egyelőre nem meghatározott. Egyelőre a tojásos szendvics 'tesztfázisban' van, és csak néhány üzletben kapható, így az USA-beli Oregon néhány városában. A gyorsétteremlánc új termékekkel kapcsolatos gyakorlatára jellemző, hogy előbb hálózata néhány kiválasztott pontján kipróbálja termékeit, majd nagymértékben a fogyasztók reakcióitól teszi függővé a későbbi reklámozás módját és az arra fordított összeg mértékét.
Sem a DDB, sem a Burnett nem kommentálta a megbízatása megszűnését. Az Oven Selects elnevezésű szendvics ötféle ízben fog megjelenni, és öt különböző piaci helyszínen kerül majd forgalomba.
(Menedzsment Fórum)
Meggondolta magát a McDonalds
Az Omnicom Grouphoz tartozó DDB helyett a Leo Burnett ügynökség kapta meg a gyorsétteremlánc újfajta toastjának marketing megbízatását, derül ki az Adweek cikkéből.