A posztjáról napokban távozó vezető szerint a cégnek minden energiáját a minőség emelésére kell, hogy fordítsa, hiszen a Mercedes által uralt felső kategóriában a vásárlók számára ez a legfontosabb szempont. Az Automotive News című lapnak nyilatkozva a vezető úgy vélekedett, hogy felül kell vizsgálni és újra kell szervezni a vállalati folyamatokat, különös tekintettel a beszállítókra.
A vezető szavait alátámasztja, hogy az évente készülő 'Initial Quality Survey' 2004-es felmérésében a Mercedes csupán a 10. helyen végzett, olyan korábban nem éppen erős márkák mögé szorulva, mint a Buick vagy a dél-koreai Hyundai.
(Menedzsment Fórum)
Kapcsolódó anyagok
Új vezért kapott a Mercedes
Megkopott a német minőség
Felülmúlja minőségben a Hyundai a VW-t és a Porsche-t
Megkopott a Mercedes márka csillogása
A Mercedes-Benz távozó vezetője, Jürgen Hubbert szerint a vállalat gyengébb mutatói mögött a járművek gyengébb minősége áll. A korábban a kiválósággal azonosított brand elismertsége a műszaki problémák miatt jelentősen romlott.