A holland elektronikai óriáskonszern szeptember közepén startoló reklámkampányában eddig ismeretlen arcát is a fogyasztók elé kívánja tárni.
Az új reklámoffenzívával a cég arra a változásra kívánja felhívni a potenciális fogyasztók figyelmét, amelyen az elmúlt években átment. A Philipset sokan még ma is csupán elektronikai konszernként ismerik, pedig a vállalat a közelmúltban már a félvezetők, az egészségügyben használt rendszerek és a világító-berendezések piacán is rangot vívott ki magának, adják hírül német marketinges szaklapok.
A profilbővítés miatt a Philips a jövőben életstílus- és egészségügyi márkaként is meg kíván jelenni a köztudatban, és ebben a tekintetben sokat vár a szeptemberi kampánytól. Az a központi imázsértékek mellett a termékekkel kapcsolatos legfontosabb információkat is tartalmazza majd.
(Menedzsment Fórum)
Meglepetést tartogat világméretű kampányára a Philips
A holland elektronikai óriáskonszern szeptember közepén startoló reklámkampányában eddig relatív ismeretlen arcát is a fogyasztók elé kívánja tárni.