Amint azt a megnyitón az újságírók tudomására hozták, a sajtóközpont nem csak az EU-csatlakozási kampány elősegítésére tavaly létrehozott EUKK tájékoztatási munkáját segíti, hanem uniós rendezvények helyszíne is lesz. A sajtóval való kapcsolattartás megkönnyítésére a központban hozzáférhetőek lesznek a közalapítvány információs médiacsomagjai: sajtóközlemények, fontosabb interjúk leiratai, háttéranyagok, fotótár és eseménynaptár, valamint archivált sajtómegjelenések.
Suba János, az EUKK kuratóriumának ügyvezető titkára a tájékoztató kampányt ismertetve elmondta: az április 12-i referendum elősegítésére eddig hárommillió családnak postázták a közalapítvány hírlevelét. (Az EUKK összesen 3,8 millió háztartásnak küld ilyen levelet.) A levelekkel - elsődleges célként - azoktól szeretnének visszajelzést kapni, akiket részleteiben is érdekel a csatlakozás.
A sajtóközpont megnyitása alkalmából a Millenáris Parkban "csatlakozó órát" állítottak fel. A visszaszámlálás szerint hétfőtől kezdődően a belépésig 445 napnak kell eltelnie. Suba János kitért arra is, hogy az EUKK közbeszerzési pályázatának egyik nyertese, a kommunikációs munkát koordináló Young and Rubicom Kft. tájékoztató reklámkampánya február 19-én veszi kezdetét. Az illetékes azt is közölte, hogy a rendezvényszervezési kategóriában kiírt új pályázatot szerdán hozzák nyilvánosságra.
A közalapítvány közeljövőben induló honlapján virtuális sajtószoba is segítséget nyújt majd a médiának - olvasható az EUKK hétfői közleményében.
Megnyílt az Európai Unió Kommunikációs Közalapítvány sajtóközpontja
Az Európai Unió Kommunikációs Közalapítvány (EUKK) hétfőn megnyitotta sajtóközpontját a Millenáris Park teátrumában; a centrum fő feladata a média munkáját segítő naprakész tájékoztatás és az EU-csatlakozással kapcsolatos információk biztosítása.