1p

Hol éri a magyar gazdaságot a globális recesszió?
Lehet idén is költségvetési osztogatás? Bóvliba vágják Magyarországot?

Online Klasszis Klub élőben László Csabával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. május 7. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A MediaCom-tól a ZenithOptimedia-hoz került a Procter & Gamble (P&G) 162 millió fontos médiatervezési megbízásának egy része.

A ZenithOpimedia ezentúl a Starcom MediaVest-tel osztozik a megbízás legnagyobb részén, ami mintegy 90 millió fontot tesz ki. Ez az összeg korábban három ügynökség között oszlott meg. A MeidaCom eközben továbbra is részt vesz a médiavásárlási feladatokban – számolt ba a Brand Republic. Magyarországon a társaság hirdetéseinek médiafeladatait a Starcom és az MC Media Company látja el.

A Procter & Gamble is azok a hirdetők közé tartozik, amelyek az iraki háború megkezdése óta visszavonták reklámjaikat. Mivel a cégnél rendkívül fontosnak tartják a médiakörnyezetet, így csak a szokásos programok közben feltűnnek a P&G hirdetései, nem sugározzák azokat a hírműsorok és a háborút érintő egyéb adások környezetében.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!