A ZenithOpimedia ezentúl a Starcom MediaVest-tel osztozik a megbízás legnagyobb részén, ami mintegy 90 millió fontot tesz ki. Ez az összeg korábban három ügynökség között oszlott meg. A MeidaCom eközben továbbra is részt vesz a médiavásárlási feladatokban – számolt ba a Brand Republic. Magyarországon a társaság hirdetéseinek médiafeladatait a Starcom és az MC Media Company látja el.
A Procter & Gamble is azok a hirdetők közé tartozik, amelyek az iraki háború megkezdése óta visszavonták reklámjaikat. Mivel a cégnél rendkívül fontosnak tartják a médiakörnyezetet, így csak a szokásos programok közben feltűnnek a P&G hirdetései, nem sugározzák azokat a hírműsorok és a háborút érintő egyéb adások környezetében.
Megosztja reklámbüdzséjét a Procter & Gamble
A MediaCom-tól a ZenithOptimedia-hoz került a Procter & Gamble (P&G) 162 millió fontos médiatervezési megbízásának egy része.