2p

Öt évi próbálkozás után megszünteti az Elle Girl fiatal lányoknak szóló lapot a Hachette Filipacchi Media US. A brand a jövőben webes és mobiltelefonos felületen célozza meg közönségét.

A lapkiadó vállalat szerint az internet jóval alkalmasabb felület a magazin nevében szereplő célcsoport megszólításához, mint a nyomtatott sajtó, írja az AdAge. "Az elmúlt öt évben folyamatosan kutatásokat folytattunk az olvasótábor összetételéről és médiafogyasztási szokásairól, ennek köszönhető a stratégiaváltás" - nyilatkozta a kiadó szóvivője. A magazin nyomtatott formában nem kerül többet az olvasók elé, így egyéb felületeken való megjelenésre (online, vezeték nélküli megoldások) áldoz jelentős összegeket a vállalat.

Nem ez volt az egyetlen lap, melytől búcsút kell venniük az amerikai olvasóknak, a Celebrity Living, a Shape en Espanol és az MPH sem jelenik meg többször az újságosstandokon. Míg az említett magazinok esetében a rossz üzleti mutatók vezettek a megszüntetéshez, addig az Elle Girl jó eredményeket produkált, jelentősen tudta növelni a reklámoldalak számát (46,1 százalék). Hasonló eredményeket az ugyancsak piacon lévő más lánymagazinok, mint amilyen a CosmoGirl vagy a Seventeen, nem tudtak felmutatni.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!