3p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A kilencvenes évek elején a gazdaság megtorpant, a piaci szereplők száma fogyni kezdett. E mögött olyan változatos elnevezésű folyamatok állnak, mint a vállalat újraszervezése, a folyamatok késleltetése vagy méretcsökkentés. Bárminek is hívják, a lényeg az, hogy egyre többen új munkahely, pozíció keresésébe fogtak. Napjainkban a vállalatvezetők azzal a feladattal szembesülnek, hogy miként tartsák meg és motiválják még meglevő alkalmazottaikat.

Célok kitűzése

Az inplacement-nek célcsoport specifikusnak, szisztematikusnak, professzionálisnak, modernnek, egységesnek, egyéninek kell lennie.

Közvetlenül az új és meglevő alkalmazottakra van hatással. Célja

1. annak elérése, hogy az alkalmazottak magasabb teljesítménnyel és potenciállal vegyenek részt a vállalat életében,

2. az alkalmazottak vállalattal és a vállalati kultúrával való azonosulásának elősegítése által (értékek, szabályok, normák),

3. az alkalmazottak szociális és személyes integrációja,

4. a vállalatról az információk előkészítése az új alkalmazottak számára és ezáltal az újak orientálása,

5. az új alkalmazottak betanítása.


Eszközök és lehetőségek

Vannak gyakorlati megoldások, amelyek segítik az egyéneket és a szervezeteket abban, hogy növeljék a lehetőségek számát és azok közül kiválasszák a legmegfelelőbbet. A szervezeteknek célszerű szervezeti erőforrásaikat és lehetőségeiket egy adatbázisban rögzíteni. Ha ezt a minden alkalmazott adatlapján szereplő készségekkel és célokkal összeegyeztetik, lehetőségeket teremthetnek az egyéneknek és a vállalatnak egyaránt a növekedésre. Az együttműködés során mind a vállalat, mind az egyén jobban kihasználhatja adottságait, pontosabb célokat tűzhet ki és gyorsabban érheti el azokat. További lehetőségeket biztosítanak az üdvözlő könyvek kiadása (welcome books), új tagok listája/jegyzéke, coaching, welcome-day, üzemvezetés, mentorálás, integráló-beszélgetések, próbamunka, manegement-by-time, feladat-elhatárolás, training-on-the-job, belépő-programok, információs-csomag, bemutatkozás, intranet, welcome-week, stb.

A sikeres inplacement feltételei

Az inplacement akkor sikeres, ha a teljes személyiségre kihatással van. Ennek ezért előfeltétele a vállalati vízió, stratégia, cél ismerete, egy minőségbiztosítási rendszer bevezetése, a követelményprofil rendelkezésre állása a cégen belül, megállapodás, hogy az alkalmazottaknak milyen kritériumoknak kell megfelelniük, a teljesítmény és potenciál hordozók meghatározása, az új alkalmazottak potenciáljának és fejlődési kívánalmainak felmérése.

Egy sikeres inplacement-hez szükségesek:

  • a menedzsment-utánpótlás biztosítása a vállalat soraiból,

  • az alkalmazás, munkába állás stb. tetemes tranzakciós költségeinek csökkentése,

  • annak megakadályozása, hogy a kollégák és a külső vevők állandóan változó kapcsolattartókkal álljanak kapcsolatban,

  • ennek reklámhatása van a külső pályázók felé,

  • versenyelőnyt jelent,

  • és összességében a vállalat növekedését eredményezi.




LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!