A Golden Drum Reklámfesztiválon idén először adják át a Golden Net (Aranyháló) díjat, amelyet a legeredményesebb ügynökséghálózat vihet haza. A korábbi években megszokott díjak is megújulnak: a megszokott dobokat és dobverőket arany, ezüst és bronz dobok váltják fel, amelyet Niké, a győzelem görög istennője tart a kezében. A díjak között továbbra is kiosztják a legjobb kreatív igazgatóknak járó Aranyórát, a legjobb ügynökségnek járó Arany Rózsát, illetve a legjobb kampánynak járó Média-díjat.
A magyar reklámszakmát idén Simon Zoltán, a DDB budapesti irodájának kreatív igazgatója képviseli majd a televíziós, print és rádiós anyagokat értékelő, legjelentősebb zsűriben. Emellett magyar estet is rendeznek majd a Reklámfesztiválon, várhatóan október 7-én.
(Menedzsment Fórum)
Megújuló díjak a régió legnagyobb reklámfesztiválján
Megújult és kibővített díjakkal várják a nevezéseket a Golden Drum Reklámfesztiválon. A nagy hagyományokkal rendelkező szlovéniai verseny a marketingesek egyik legfontosabb megméretttetése a régióban.