1p

Hol éri a magyar gazdaságot a globális recesszió?
Lehet idén is költségvetési osztogatás? Bóvliba vágják Magyarországot?

Online Klasszis Klub élőben László Csabával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. május 7. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A 47 éve forgalomban levő, Magyarországon is használt szlogent kicseréli a gyártó Nestle Rowntree.

Már 1957-es megszületésekor a 'Have a Break - Have a KitKat' mondattal reklámozták a televízióban a KitKat szeletet. A hirdető átfogó kutatásokat végeztetett, amelyekből kiderült: bár a fogyasztók jelentős része ismeri a lassan 50 felé közelítő szlogent, az üzenet mára elveszítette a vásárlásra ösztönző hatását. Az ikonná vált szlogen helyett átmenetileg a 'Make the most of your break', azaz 'Hozd ki a legtöbbet a szünetből!' felszólítással fogják meghozni a kedvet a csokoládémárkához, mely egyértelműen az előző szlogenre épül. A 47 éve forgalomban levő eredeti reklámszlogen hosszú távon megmaradó utódját a jövő hónaptól vezeti be majd a Nestle Rowntree.

'Teljesen új reklámkampányt vezetünk be a KitKat pozíciójának megszilárdítására' - nyilatkozta a bevált szlogen kidobásával kapcsolatban a cég szóvivője. A KitKat, amely Nagy-Britannia piacvezető csokoládéja annak ellenére, hogy az eladási adatok visszaestek az év elején, azt szeretné, ha az utóbbi hetek javuló tendenciáját fokozná az új arculat.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!