Már 1957-es megszületésekor a 'Have a Break - Have a KitKat' mondattal reklámozták a televízióban a KitKat szeletet. A hirdető átfogó kutatásokat végeztetett, amelyekből kiderült: bár a fogyasztók jelentős része ismeri a lassan 50 felé közelítő szlogent, az üzenet mára elveszítette a vásárlásra ösztönző hatását. Az ikonná vált szlogen helyett átmenetileg a 'Make the most of your break', azaz 'Hozd ki a legtöbbet a szünetből!' felszólítással fogják meghozni a kedvet a csokoládémárkához, mely egyértelműen az előző szlogenre épül. A 47 éve forgalomban levő eredeti reklámszlogen hosszú távon megmaradó utódját a jövő hónaptól vezeti be majd a Nestle Rowntree.
'Teljesen új reklámkampányt vezetünk be a KitKat pozíciójának megszilárdítására' - nyilatkozta a bevált szlogen kidobásával kapcsolatban a cég szóvivője. A KitKat, amely Nagy-Britannia piacvezető csokoládéja annak ellenére, hogy az eladási adatok visszaestek az év elején, azt szeretné, ha az utóbbi hetek javuló tendenciáját fokozná az új arculat.
Megválik hires szlogenjétől a KitKat
A 47 éve forgalomban levő, Magyarországon is használt szlogent kicseréli a gyártó Nestle Rowntree.