Az Omnicom Group's DDB London és a WPP Group részéről a malajziai J. Walter Thompson nyerte el az első díjakat a Cannes Lions Reklámfesztiválon, olvasható az Advertising Age cikkében.
A 22 tagú zsűri a közel 800 alkotásból álló short-listből választotta ki a legjobbakat. A sajtó kategóriában a DDB London ügynökségnek a Volkswagen számára készített, 'Cops' című reklámja nyert. A köztéri kategóriában a 'Missile Car' című, a CH-9 Media tévétársaság megbízásából készült alkotással nyerte meg a zsűrit a kualalumpur-i J. Walter Thompson, mely könnyen érthetőnek és hatásosnak nevezte a plakátot. A két Grand Prix díj mellett a cannes-I reklámfesztiválon 69 arany, 46 ezüst és 108 bronz oroszlánt osztottak ki, 71 ország szakembereinek.
A fesztivál döntőbizottsága még mindig elsődlegesnek tartja a legrégibb kategóriáját, a sajtóreklámot, mely a mai napig 'megállítja az embereket', állította a zsűri egy tagja. A sajtó- és köztéri reklám kategóriája egyébként összemosódik, mivel a versengésben résztvevő sajtóreklámok 85 százaléka egyben mint plakát is jól szerepelt. A fesztivál keretében rendezett szakmai megbeszéléseken emellett elhangzott, hogy a marketing területének nagy innovációi, a vizuális újdonságok a komputeres programoknak, például a Photoshopnak köszönhetőek.
(Menedzsment Fórum)
Megvan a Cannes-i Reklámfesztivál első két győztese
Az Omnicom Grouphoz tartozó DDB London és a WPP Group részéről a malajziai J. Walter Thompson nyerte el az első díjakat a Cannes Lions Reklámfesztiválon, olvasható az Advertising Age cikkében.