Európa új diszkont légitársasága, a WIZZ bejelentette, hogy az FCB Europe-ot választotta reklámügynökségének.
A légitársaság 2004 májusában, az uniós csatlakozással egyidőben indítja járatait. A WIZZ a diszkont-modellnek megfelelően, egyszerre több bázis repülőtérről üzemelteti majd járatait. A közép-európai régió hatalmas, még lefedetlen piacot jelent a diszkont árú légi közlekedést kínáló társaságok számára. A tervek szerint a bázis repülőterek száma rövid időn belül ötre emelkedik, 2004 végére pedig a társaság kilenc darab 180 üléses repülőgéppel rendelkezik majd. A WIZZ kedvező áron kínálja szolgáltatásait az újonnan csatlakozó államokkal bővülő Unió polgárainak.
A reklámtevékenységet a BHO/FCB London irányítja szorosan együttműködve az FCB budapesti és varsói irodáival. A WIZZ indulását a televízió, a nyomtatott sajtó, az outdoor és az online média eszközeit felölelő komplex multimédia kampány, valamint sajtómegjelenések és rendezvények kísérik majd. Az FCB szorosan együttműködik a FutureBranddel, melynek feladata a brand építés illetve a WIZZ sajátos arculatának kialakítása. A médiatervezést és vásárlást az OMD végzi.
Kapcsolódó anyag
Májusban indul az első magyar fapados
Kitörhet a háború a fapadosok között a magyar piacon is
Megvan az első magyar fapados ügynöksége
Európa új diszkont légitársasága, a Wizz bejelentette, hogy az FCB Europe-ot választotta reklámügynökségének.