2p

Európa új diszkont légitársasága, a Wizz bejelentette, hogy az FCB Europe-ot választotta reklámügynökségének.

Európa új diszkont légitársasága, a WIZZ bejelentette, hogy az FCB Europe-ot választotta reklámügynökségének.

A légitársaság 2004 májusában, az uniós csatlakozással egyidőben indítja járatait. A WIZZ a diszkont-modellnek megfelelően, egyszerre több bázis repülőtérről üzemelteti majd járatait. A közép-európai régió hatalmas, még lefedetlen piacot jelent a diszkont árú légi közlekedést kínáló társaságok számára. A tervek szerint a bázis repülőterek száma rövid időn belül ötre emelkedik, 2004 végére pedig a társaság kilenc darab 180 üléses repülőgéppel rendelkezik majd. A WIZZ kedvező áron kínálja szolgáltatásait az újonnan csatlakozó államokkal bővülő Unió polgárainak.

A reklámtevékenységet a BHO/FCB London irányítja szorosan együttműködve az FCB budapesti és varsói irodáival. A WIZZ indulását a televízió, a nyomtatott sajtó, az outdoor és az online média eszközeit felölelő komplex multimédia kampány, valamint sajtómegjelenések és rendezvények kísérik majd. Az FCB szorosan együttműködik a FutureBranddel, melynek feladata a brand építés illetve a WIZZ sajátos arculatának kialakítása. A médiatervezést és vásárlást az OMD végzi.

Kapcsolódó anyag
Májusban indul az első magyar fapados
Kitörhet a háború a fapadosok között a magyar piacon is

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!