2p

Hol éri a magyar gazdaságot a globális recesszió?
Lehet idén is költségvetési osztogatás? Bóvliba vágják Magyarországot?

Online Klasszis Klub élőben László Csabával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. május 7. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A Magyarországon idén harmadik alkalommal megrendezett EFFIE reklámhatékonysági verseny pályázatainak értékelését követően megszületett a döntőbe került nevezések teljes listája.

A zsűri értékelése alapján a 67 érvényes nevezésből 38 jutott a döntőbe. Az idei verseny egyik különlegessége, hogy új, telekommunikációs kategória is létrejött, és a tavalyi szünet után TCR (társadalmi célú reklám) kategóriában is újra érkeztek nevezések.

A legeredményesebb hirdetők idén az alábbiak voltak:

  • Brau Union (kreatív ügynökségek: TBWA, Publicis; médiaügynökség: CMS Brand Connection, OMD)

  • Danone (kreatív ügynökség: Young & Rubicam; médiaügynökség: Mediaedge:cia)

  • GlaxoSmithKline (kreatív ügynökségek: Ogilvy&Mather, Grey; médiaügynökség: Universal McCann)

  • McDonald's (kreatív ügynökség: DDB)

  • Renault (kreatív ügynökség: Publicis; médiaügynökség: Carat)

  • Sanoma Budapest Kiadó (kreatív ügynökségek: Edison NTWK, Ogilvy&Mather)

  • Unilever (kreatív ügynökségek: Ogilvy&Mather, Lowe GGK)

  • Vodafone (kreatív ügynökség: Grey; médiaügynökség: OMD)


Az EFFIE-díj a reklámszakma egyik legkiemelkedőbb elismerése világszerte. Az egyetlen olyan szakmai elismerés, amely együtt kezeli a kreativitást a marketing- és reklámcélok sikeres megvalósításával, azaz az egyetlen, amely a reklámok valódi célját, az elért piaci eredményt díjazza. Elnevezése ennek megfelelően az angol 'efficiency' illetve 'effectiveness' kifejezésekből ered.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!