A Grey-csoport egyike az utolsó jelentősebb akvizíciós célpontoknak az amerikai reklámpiacon, a cég irányítja például a tavalyi év legnagyobb hirdetőjének, a Procter & Gamblenek a tengerentúli kampányait. A médiacsoport június végén kérte fel a Goldman Sachs és a JP Morgan Chase befektetési bankokat, hogy vizsgálják meg a cég eladásának lehetőségét.
A lehetséges jelöltek közül a szintén francia Publicis elnök-vezérigazgatója, Maurice Levy a Le Figaronak adott nyilatkozatában azt mondta, nem kívánják felvásárolni a Grey Globalt. A Havas főnök Alain de Pouzilhac ugyanakkor annak a véleményének adott hangot egy keddi nyilatkozatában, hogy komolyak a Grey megszerzésére irányuló szándékaik.
A Havas elnök-vezérigazgatója a Le Figaronak nyilatkozva elmondta, hogy a Grey azokon a területeken erős, amelyeken a Havas pozíciót lehetne javítani, így a két társaság jól kiegészítené egymást. A Financial Times értesülései szerint azonban a Havasnak túl nagy falat lenne a Grey felvásárlása, így a Blackstone befektetési társasággal alkotott konzorcium keretében tesznek majd ajánlatot.
(Menedzsment Fórum)
Kapcsolódó anyagok
Nem akarják, hogy kimazsolázzák a Greyt
Eggyel kevesebb vevőjelölt a reklámóriásért folytatott versenyben
Felvásárlás előtt a Grey Global Group
Megvenné amerikai konkurensét a Havas
A Grey Global iránt komoly érdeklődést mutat a világ hatodik legnagyobb média- és reklámügynöksége, a Havas. Az amerikai cégre a Financial Times értesülései szerint a Blackstone befektetési társasággal közösen tenne ajánlatot.