2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Hogy az iraki háború hatással lesz a hirdetési piacra minden érintett szakember egyetért. Nincs azonban ilyen összhang abban, hogy a fokozott érdeklődés és érzékenység melyik médiára hogyan hathat.

Mit várhatnak a hazai weboldalak

A hazai hirdetők esetében korántsincs olyan heves attitűdváltozás, mint a tengerentúlon. A magyarországi szervezetek, illetve a belföldi piacon érdekelt cégek esetében a megkérdezett szakemberek arról számoltak be, hogy nem tapasztaltak változatási igényeket. Ennek ellenére néhány nemzetközi nagyvállalat esetében számítani lehet a kampányok felfüggesztésére, elhalasztására. Az események kapcsán különösen érzékeny szektorokra kell gondolni - hívják fel a figyelmet a szakemberek - mint amilyen például a légiközlekedés is.

Hasonló tapasztalatokról számol be a Menedzsmentfórumnak Grégász Zsolt a red-stars médiatervezője. A hazai piac kevésbé fejlett, mint a nyugati, talán ennek is betudható, hogy az angolszász piacokon érzékenyebbek erre. Az mindenesetre pozitívumként értékelhető - folytatja Grégász Zsolt, hogy a hirdetők a médiakörnyezetre egyre inkább odafigyelnek. Példaként említi a szakember, hogy a választások alatt több ügyfélnél is kerülni kellett minden olyan megjelenést, ami adott céget bármelyik(!) párttal "kapcsolatba" hozhatná, vagyis a kreatív nem jelenhetett meg politikai hirdetéssel egy oldalon. Természetesen vannak egyéb megkötések is, ilyenek, hogy a hirdetők nem kívánnak gyenge minőségű, vagy erotikus tartalmú oldalakon megjelenni. Egyre inkább jellemző tehát, hogy a hirdetők tudatosan használják a médiakörnyezetet is a kampányok során.


LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!