A McDonald's nagy lépésre szánta el magát és szerződtette Russel Simmonst, P. Diddy-t és Tommy Hilfigert, hogy álmodják újra a cég dolgozói által kötelezően viselt egyenruhát. Az alapötlet az, hogy az eddigi konzervatív uniformisok helyett, valami menő utcai viseletet alkossanak a designerek.
[ajanlo=267][igazitas=left/]A ruhaváltás egyben kísérlet is arra, hogy a gyorsétterem-lánc - szó szerint - levetkezze magáról a tunya, kövér image-et és áttérjen valami dinamikus, fiatalos viseletre. A világ legtöbb fiatalját alkalmazó McDonald's ezért megkérte a három jó nevű divattervezőt, hogy 80 millió amerikai dollárért cseréljék le a dolgozók munkahelyi ruhatárát.
"A megközelítőleg 30 ezer McDonald's alkalmazott többsége a fiatal és a fiatal-felnőtt korban van, ezért nagyon fontos, hogy olyan ruhákat adjunk nekik, amilyeneket szeretnek viselni" - mondta Mr. Steve Stoute, vezető kreatív igazgató, aki abban segédkezett, hogy a designerek és a cég egymásra találjanak. "Ez már csak a dolgozói büszkeség miatt is nagyon fontos. A McDonald's kifejlesztett egy modern életstílust és maga is azzá vált. Most itt az ideje, hogy a dolgozói is érezzék ezt az életfelfogást."
Egy-egy McDonald's étterem személyzetének teljes felruházása körülbelül 4 000 és 6 000 dollár közötti költséget taksál majd. A tervek szerint több kollekció is készülne, amit rotációs rendszerben kapnának a dolgozók. Az Adage.com szerint az igazi próbája az lesz az alkalmazottak ízlésének, hogy fogják-e hordani munkahelyi szerelésüket az utcán is, csak úgy, divatból.
Menedzsment Fórum
Menő szerelés lesz az új McDonalds uniformis
A McDonalds nagy lépésre szánta el magát és szerződtette Russel Simmonst, P. Diddy-t és Tommy Hilfigert, hogy álmodják újra a cég dolgozói által kötelezően viselt egyenruhát. Az alapötlet az, hogy az eddigi konzervatív uniformisok helyett, valami menő utcai viseletet alkossanak a designerek.