1p

Az Eurovíziós dalfesztivál igyekszik felvenni a versenyt a Pop Idol és Fame Academy típusú rendkívül sikeres, tehetség-kutatásra épülő reality show műsorokkal.

Az Eurovíziós dalfesztivál igyekszik felvenni a versenyt a Pop Idol és Fame Academy típusú rendkívül sikeres, tehetségkutatásra épülő reality show műsorokkal.

A fesztivál vezetői a napokban írták alá a 48 éves műsor történetének első ajándéktárgy-programmal kapcsolatos szerződését.

Ennek köszönhetően hamarosan boltokba kerülnek a kontinensen 150 millió nézőt vonzó televíziós műsort népszerűsítő pólók, baseball sapkák és hasonló kiegészítők. A fesztivál merchandising partnere a holland Badge cég, amelynek jelentős tapasztalatai vannak a hasonló eseményekhez kapcsolódó reklámstratégiai tervezésében.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!