2p

Az AMR Research legújabb kutatásai szerint az idosebbek és a szebbik nem képviseloi az utóbbi idoben több alkalommal látogatták vásárlás céljából az online boltokat, mint ahányszor valamely hagyományos bevásárlóközpontban megfordultak. Az e-kereskedelem korábban csak egy szuk réteget vonzó terepét mára elérte a foáram sodrása. Az amerikai Népszámlálási Hivatal tavaly oszi adatai azonban azt mutatják, hogy az online értékesítés az évrol évre tapasztalható számottevo növekedés dacára is csak mintegy 1,3%-át teszi ki a kiskereskedelmi eladásoknak.

Minden akadálytól függetlenül megállapítható viszont, hogy azzal párhuzamosan, hogy az internet az innováció mezsgyéjébol kiindulva a modern élet szerves alkotóelemévé válik, a fogyasztók is egyre otthonosabban használják az online tranzakciók lebonyolításának lehetoségeit. Hasonlóképpen a webes kiskereskedok is igyekeznek - tudatosan vagy ösztönösen - évrol évre egyre megfoghatóbb, használhatóbb felületeket kialakítani a felhasználók számára.

Ahogy pedig az online vásárlás egyre nagyobb rutinná válik, az e-kereskedelem is egyre nagyobb szeletet fog kihasítani a kiskereskedelmi eladások egészébol. Ennek hatása talán már nagyobb annál, mint amennyi ebbol érzodik, hiszen a "fosodor" még csak most ért el bennünket - emeli ki Parker.



LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!