2p

Hol éri a magyar gazdaságot a globális recesszió?
Lehet idén is költségvetési osztogatás? Bóvliba vágják Magyarországot?

Online Klasszis Klub élőben László Csabával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. május 7. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A második legnagyobb német légitársaság, az Air Berlin a jövőben nem kíván egyetlen repülőgépgyártótól, a Boiengtől függeni, ezért flottafejlesztése során az Airbus gépeit kívánja előnyben részesíteni.

A második legnagyobb német légitársaság, az Air Berlin a jövőben nem kíván egyetlen repülőgépgyártótól, a Boiengtől függeni, ezért flottafejlesztése során valószínűleg az Airbus gépeit fogja előnyben részesíteni.

Az Air Berlin jelenleg kizárólag Boeing gépekkel rendelkezik, a 45 masinának a felét lízingeli.
"A jövőben változtatni kívánunk a helyzeten, és a kétflottás stratégia felé hajlunk" - mondta el a Manager Magazinnak adott [ajanlo=64][igazitas=left/] interjújában Joachim Hunoldt, a cég üzleti vezetője. - "Ha ugyanis egyetlen gyártótól függenénk, nem tudnánk elég rugalmasan reagálni a piac változásaira" - tette hozzá.

Az Airbust előnybe részesítő tervek szerint a flottát 70 gépre bővítenék, a beruházásra összesen 3 milliárd eurót szánnának. A tárgyalások jelenleg még mindkét gyártóval folynak, végleges döntés négy héten belül várható. Az új gépeket 2006 és 2011 között állítják majd szolgálatba.

A fapados cég tavaly 9,6 millió utast szállított, s ezzel a mutatóval a Lufthansa mögött Németország második legnagyobb légitársaságának számít.

(Menedzsment Fórum)

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!