1p

Az amerikai háztartások mind nagyobb arányba használják az internetet a mindennapi teendők megkönnyítésére. Az AOL felmérése szerint a nők 80 százaléka használja ilyen célokra a világhálót az USA-ban.

A világháló a gyermekes anyák számára több célt is szolgál, állapította meg a felmérés, így ezen keresztül, nem csak kapcsolataikat tartják mind többen, de igen nagy számban vásárlásra is használják a webet az amerikai nők. További funkciót jelentenek azok a szolgáltatások igénybe vétele, amelyek segítségével otthonról intézhetik ügyeiket és informálódhatnak.

Az amerikai családanyák által leggyakrabban igénybe vett funkciók a következők voltak:

  • Email küldés (96 százalék)

  • Utazások tervezése, jegyek, szállás foglalása (75 százalék)

  • Hírek olvasása (71 százalék)

  • Banki műveletek (68 százalék)

  • Legkedvezőbb árak megtalálása, vásárlás (67 százalék)

  • Egészségügy információk, gyógyszervásárlás (66 százalék)

  • Étel receptek keresése (63 százalék)

  • Kedvezményes vásárlási lehetőségek böngészése (55 százalék)


(Menedzsment Fórum)

Kapcsolódó anyagok
Az online boltokat is felfedezték a nők
A nők a neten is szívesebben vásárolnak

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!