A világháló a gyermekes anyák számára több célt is szolgál, állapította meg a felmérés, így ezen keresztül, nem csak kapcsolataikat tartják mind többen, de igen nagy számban vásárlásra is használják a webet az amerikai nők. További funkciót jelentenek azok a szolgáltatások igénybe vétele, amelyek segítségével otthonról intézhetik ügyeiket és informálódhatnak.
Az amerikai családanyák által leggyakrabban igénybe vett funkciók a következők voltak:
- Email küldés (96 százalék)
-
- Utazások tervezése, jegyek, szállás foglalása (75 százalék)
-
- Hírek olvasása (71 százalék)
-
- Banki műveletek (68 százalék)
-
- Legkedvezőbb árak megtalálása, vásárlás (67 százalék)
-
- Egészségügy információk, gyógyszervásárlás (66 százalék)
-
- Étel receptek keresése (63 százalék)
-
- Kedvezményes vásárlási lehetőségek böngészése (55 százalék)
(Menedzsment Fórum)
Kapcsolódó anyagok
Az online boltokat is felfedezték a nők
A nők a neten is szívesebben vásárolnak