A Goldman, Sachs & Co., a Harris Interactive és a Nielsen//NetRatings közös kutatása szerint az ezüstvasárnap hetében a neten elköltött 2,7 milliárd dollár rekordnak számít, és 85 százalékkal műlja felül az egy évvel korábbi időszak bevételeit. A jövőre nézve örömteli, hogy a vásárlók mind elégedettebbek a virtuális boltokkal. Ennek is köszönhető, hogy a megkérdezetteknek immár 38 százaléka mondta azt, hogy előnybe részesíti az interneten történő vásárlást a hagyományos boltokkal szemben. Az emberek 26 százaléka pedig úgy vélekedett, hogy az online boltokban nagyobb a választék, mint az offline üzletekben. A vásárlók negyed látja további előnynek, hogy a fizikailag létező üzletekkel szemben az árak összehasonlítása is egyszerűbb az e-boltokban.
Kapcsolódó anyag
Fejlődnek a hazai e-boltok
Minden harmadik ember a neten vásárol
Az USA-ban közel 42 millió ember, vagyis a lakosság 31 százaléka szerzi be a karácsonyi ajándékok egy részét az online boltokban. Örvendetes hír a szektornak, hogy a vásárlók közel fele volt elégedett az e-kereskedőkkel, ami tíz százalékkal magasabb, mint egy évvel korábban.