A Kreativ Online információi szerint a RTL Klub januárban 12 százalékkal magasabb bevételt ért el, mint egy évvel ezelőtt. Az RTL Klub a szponzoráció, a barterek és a politikai hirdetések nélkül 1 milliárd 191 millió forint bevételt ért el, míg 12 hónappal korábban 1 milliárd 64 millió forintot könyvelhetett el. A növekedést a csatorna vezetése a januári magas nézettségnek és különösen a Való Világ 3 sikerének tulajdonítja.
Kiemelkedő mutatókkal dicsekedhet a TV2 is, melynek teljes árbevétele januárban elérte a 947,8 millió forintot. A fenti összeg tartalmazza a televízió teljes bevételét, ami a reklámszpotok és a szponzorációk esetében az ügynökségi jutalék értékét is magában foglalja. A TV2 16 százalékos növekedést tud felmutatni a tavalyi év első hónapjához képest. Várdy Zoltán kereskedelmi igazgató nyilatkozata szerint a hirdetők értékelik a csatorna ismerős, megbízható és tervezhető kereskedelmi struktúráját.
Kereszty Gábor, a TV2 vezérigazgatójának január végi nyilatkozata szerint bevételeik 90 százaléka reklámjelenetekből származik. 2003-ban a csatorna három százakkal növelte piaci részesedését, és ebben az évben el akarják érni a 41 százalékos részesedést.
Mindkét vezető kereskedelmi adó növeli bevételét
Az RTL Klub reklámbevétele 1 milliárd 191 millió forint, míg a TV2 teljes árbevétele 947,8 millió forint. Ezzel mindkét csatorna túlszárnyalta a tavaly hasonló időszakban elért eredményét.