2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Egy most közzétett amerikai felmérés szerint az okostelefonok segítségével leginkább a felhasználók által generált tartalmakat fogyasztják, így a Youtube videók az elsőszámú célpontok ezeken az eszközökön.

A napokban tette közzé az amerikai piacra vonatkozó adatait a Rovi Corporation, mely azt vizsgálta, hogy a különböző típusú streamelt tartalmakat milyen mobil eszközön fogyasztják leginkább a felhasználók.

Az eredmények alapján mind a tabletek, mind az okostelefonok kapcsán a filmek, a felhasználói tartalmak (pl. Youtube videók) és a tévéműsorok voltak a legnézettebbek. Az eszközök nyújtotta lehetőségek (elsősorban a képernyő mérete) azonban ezeknél a tartalmaknál eltérő sorrendet hozott. Míg a táblagépeken a mozifilmeket nézik az emberek a leggyakrabban, addig az okostelefonokon elsősorban kisebb méretű (felhasználók által generált) videókat, számol be a felmérésről az emarketer.com.

Mindkét eszköz esetében a harmadik legnépszerűbb tartalomtípus a tévéműsorok voltak, míg a hírműsorok online megtekintése a negyedik lett. Bár a kutatás összefoglalója nem magyarázza meg, de valószínűleg életkori sajátosságra vezethető vissza, hogy a fiatalok körében magasabb okostelefon-penetráció miatt a zenei videók megtekintése kétszer olyan gyakori telefonon, mint táblagépen.

mfor.hu

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!