1p

A Lidl áruházlánc elsőként az FMCG-szektorban, saját márkás mobilszolgáltatással lép piacra Blue Mobile néven. A távközlési termékek és szolgáltatások számára a Magyar Telekom biztosítja a hátteret. A szolgáltatás 2012. február 1-től lesz elérhető a diszkontlánc áruházaiban, olvasható a cég sajtóközleményében.

A Lidl saját márkás mobilszolgáltatása keretében önálló SIM-kártyákat és készülékes csomagokat egyaránt kínál, prepaid konstrukcióban. A telefon portfóliót alap-, és középkategóriás termékek alkotják, a kínálatban így megtalálhatók az egészen egyszerű és a modern érintőképernyős készülékek is.

A választék a tervek és kereslet függvényében felső kategóriás készülékekkel is bővülhet a későbbiekben.

mfor.hu

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!